Florida 2018 (Dag 14)

5 mei 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Shopping day, vandaag werd er regen voorspeld en het heeft ook even geregend en was het een beetje bewolkt. Vandaag stond in het teken van een bezoek aan de Build a bear shop in de Florida mall.

Ook hier was de calculatie niet helemaal scherp gedaan en hebben we van 13:00-21:00 in deze ontzettend grote mall rond gelopen. Het is echt niet normaal meer hoeveel winkels hier zijn. Ook echt vette geek/nerd winkels met vette superhelden, retro, He-man spullen waar ik zo voor een paar honderd dollar had kunnen kopen maar dit heb ik toch maar niet gedaan. Er is hier ook een mega grote M 'n M winkel en een foodcourt met maar liefst iets van 30 eet gelegenheden waaronder Five Guys :)

Het duurde daarom ook wel even voor dat we de Build a Bear winkel hadden gevonden. Uiteindelijk was het moment dan aangebroken. Megan's nichtje Sam hadden we ook een build a bear beloofd dus hebben we Megan via Watts App messenger contact laten opnemen met Sam om haar een leuke knuffel te laten uitzoeken inclusief outfit en schoentjes.

Lynn had ook snel beet en koos voor een schattige haas met lange oren met een Elsa jurk en Elsa schoenen. Van binnen een ''Let it Go'' knopje dat natuurlijk hoort bij een Elsa haasje. Het beestje luistert naar de originele naam Snuffie.

Megan heeft ook gekozen voor een konijnachtige knuffel met rollerskates genaamd Bunny Skate.

Sam heeft gekozen voor een meisjes hondenknuffel  genaamd Sara. Ook een erg toffe en hippe knuffel.

Verder heeeel veel winkels bezocht, heeel veel gelopen. Megan heeft weer rond gehangen in haar favoriete winkel genaamd ''Justice'' waar ze weer veel wilde kopen maar helaas met zo'n dure Build a bear was haar geld nu echt op :(

Megan en Lynn hebben op de valreep wel weer Dragon Breath gehad.

Oh ja Humor, hieronder een foto van Megan's Build a Bear toen Kim er een foto van ging maken toen de meiden sliepen. (Flamingo eye patches) :) :)

Voor de foto heeft Kim deze even snel af gedaan. Psssst niets tegen Megan zeggen :)

IMG_2039IMG_2038IMG_2030IMG_E2017

Dit was de laatste blog van een geweldige vakantie !

1. Opa en oma van der Dussen:
    6 mei 2018
    Hoe moet een kind hier nu uit kunnen kiezen de ene knuffel is nog leuker dat de ander. En dan al die kleertjes erbij geweldig toch kan je ook wel een paar uur doorbrengen. Trouwens heel die mall kan je met een een paar dagen vullen voordat je alles eens heb gehad. Een maand is zelfs niet genoeg om in Orlando te verblijven dan kom je nog tijd tekort. Daarom gewoon maar weer sparen voor een volgende vakantie naar Florida. Door jullie verhalen en foto,s hebben wij er steeds meer zin in om in November naar Florida te gaan. Gelukkig hoeven wij dan niet te kiezen in de berenwinkel. Maar voor ons zal het bij Macy,s moeilijk kiezen worden. Al met al jongens we hebben genoten van jullie reis verhalen en van alle super mooie, leuke en lieve foto,s van de meiden en van jullie als familie waar je op kon
    zien dat jullie zo genoten van alles. Nog heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel plezierrrrrrrrrrrr
  2. Ome Raaai:
    6 mei 2018
    Sjiek sjiek sjiek
    Dat vergeten de kids allemaal nooit meer!
    Hoeveel kg nemen jullie extra mee los van de bagage en aankopen? 😆
    Thuis maar snel aan de salades en broccoli haha. Geniet van de laatste dagen en kom goed thuis!
    Cya soon!