Florida 2018 (Dag 13)

4 mei 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Nou de laatste dagen zijn aangebroken van een geweldige vakantie. Maar ook de laatste dagen hebben we nog lekker weten te vullen met om te beginnen een dubbel bezoekje op dag 13 met Disney's water park Typhoon Lagoon en Magic Kingdom.

Megan en Lynn vonden het erg leuk in het kinder gedeelte waar Lynn maar al te graag met haar band van af wou gaan.

Verder zijn we van twee verschillende family rides geweest waarbij Lynn 2x vol water in haar gezicht kreeg maar dat mocht de pret niet drukken  Lynn vond het alleen maar leuk. Een bezoekje aan een waterpark is natuurlijk niet compleet zonder te ''chillen'' in de lazy river.  Na te hebben genoten van een heerlijke funnel cake en samen met Megan in het golfslagbad te gaan waar je letterlijk door de golven meters verder wordt ''ge-launched'' was het weer tijd om naar een Disney park te gaan namelijk deel 2 van Magic Kingdom .

Elke keer krijgen we het weer voor elkaar om langer te blijven hangen dan we vooraf hadden gepland vandaar dat we pas na 16:00 aan kwamen in het meest populaire Disney park.

De meeste tijd hebben we in Fantasy land door gebracht. De leukste attractie waar we in zijn geweest is toch wel het nieuwe Seven dwarfs  mine train hier had Kim een fast pass voor geregeld en maar goed ook want het was er ontzettend druk. Megan en Lynn wilde er nog eens in maar dat zat er helaas niet in met een wacht tijd van +100 minuten. We zijn wel nog in Peter Pan en  ''The many adventures of Winnie the Pooh geweest''

Toen we uit de Winnie de Pooh attractie kwamen begon het charme offensief van de dames en ze wilde heeeeeeel graag een Iejoor (Eeyore) Kim was bijna om echter hebben we deze aankoop toch gebloed aangezien we voor de dag erna een bezoek aan $$ Build a Bear $$ gepland hadden :)

Uiteindelijk hebben we het park om 21:30 verlaten terwijl de eindshow bezig was en we dus nog het vuurwerk konden zien. Gelukkig waren we hierdoor de drukte een beetje voor waardoor we niet te lang hoefde te wachten voor we richting huis konden gaan.

Een drukke maar geslaagde dag

IMG_1996IMG_E1991IMG_E6283IMG_E6279IMG_E6252IMG_2003IMG_2002

1. Opa en oma van der Dussen:
    6 mei 2018
    Ja die iejoor wie wil die nu niet ik zag jullie al in dat vliegtuig stappen met die grote knuffels moet je een extra stoel bestellen. Het blijft leuk allemaal maar dat het dan zo druk is 100 minuten wachten niet te geloven zeg. Maar misschien omdat het weekend was? maar jullie hebben heerlijk weer hoor iedere dag lekker een zonnetje is toch super. En die Lynn is gelijk niet bang meer voor water als ze er al zoveel over haar heen heeft gekregen. Heerlijk die lazy river alleen oppassen als je onder zo,n waterstraal terecht kwam weet me te herinneren dat het altijd koud water was. Nou het is weer geweldig allemaal en op naar het volgende avontuur. Doei