Florida 2018 (Dag 10 & Dag 11)

2 mei 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Dag 10 en Dag 11 waren de dagen dat we tijdelijk een ander onderkomen hadden namelijk Clearwater Beach. Omdat we internet niet aan de praat kregen in ons hotel waren we niet in de gelegenheid om een nieuw verhaal te posten en nieuwe Video's en Foto's te plaatsen.

Inmiddels is dit wel gelukt en zijn alle foto's en video's van 29/04, 30/04, 01/05 en 02/05 allemaal geplaatst waarbij er op 02 Mei geen interessante video's waren. Kijk wel even naar de extra video's die er van de afgelopen dagen zijn gepost en naar de Clearwater Beach foto's van Lynn en Megan.

Clearwater Beach was in 1 woord geweldig, naar mijn mening het mooiste strand waar ik ook geweest ben. Super helder water, prachtige witte stranden en een heerlijke zons ondergang en tevens een welkome aanvulling van al het Disney en Universal geweld.

Het hotel was ook prima en tevens hebben we in Clearwater heerlijk ge-lunched (Taco's op Dinsdag avond diner, en heerlijke sandwiches voor lunch op Woensdag)

Megan en Lynn hebben een geweldige tijd gehad, Woensdag voor 18:00 waren we weer terug in Kissimmee waar we meteen nog maar even op het resort zijn gaan zwemmen. Lynn vond he zo relaxed dat ze niet meer uit het zwembad wilde. We hebben de avond af gesloten met een etentje bij het restaurant op het resort.

Morgen (Donderdag) gaan we naar de beide Universal parken waarbij Kim voor de eerste keer in de geweldige Harry Potter attractie gaat. In mijn ogen nog altijd de beste attractie (meest revolutionaire) waar ik in ben geweest. Verder willen we als het niet te druk is ook nog graag in de Jurassic Park attractie, Popeye en in de nieuwe Fast and the Furious attractie gegaan. Deze attractie is vorige week pas voor het eerste open gegaan. Dus wel benieuwd hierna !

IMG_1503IMG_1598IMG_1565IMG_1529IMG_1515IMG_1537IMG_E1479IMG_1295

1. Opa en oma van der Dussen:
    3 mei 2018
    Geweldig allemaal die zonsondergang, de foto,s in de zee op het strand super toch weer allemaal. En ik ben ook blij dat Clearwater leuk was en mooie stranden mede omdat ik er zelf natuurlijk ook naar toe gaat. Als we dit allemaal zien duurt het voor ons nog heel lang hoor. En dat dan hotel ik zie mijzelf ook al zo koffie drinken. We zeggen tegen elkaar wat zullen die bruin zijn hele dagen zon en in je bikini lopen. En dan lekker op tijd weer terug bij jullie appartement en dan nog even een koele duik niet zomaar een zwembad maar een hele grote voor jullie eigen alleen. En dan lekker eten klinkt allemaal zo leuk. Die slapen toch zeker wel en Michel en Kim jullie ook? Heb je nu al getankt en kon je de opening vinden? Ben benieuwd hoeveel er in ging je kan daar nog lekker tanken voor weinig. Vandaag weer een mooie dag voor de boeg met weer nieuwe indrukken kan je het nog wel allemaal bevatten. Knijp vandaag nog maar eens extra in je arm hoor om te beseffen dat jullie daar werkelijk zijn en alles meemaken. Want zo,n vakantie kun je alleen maar van dromen en die hebben jullie waargemaakt kan niemand ooit nog afnemen en de foto,s later kan je naar blijven kijken. Ik heb het al een paar keer gezegd maar dat fotoboek wordt alleen maar dikker en dikker er staan zoveel mooie en leuke foto,s op de blog. En dan nu vandaag weer een park waar jullie nog niet zijn geweest althans deze vakantie doe de blues brothers de groeten van ons. We kijken al weer met spanning af naar jullie nieuwe verhaal en foto,s . Zegt Lynn nog steeds ik ben nog niet klaar? Nou voorlopig is ze nog iedere dag wel met iets bezig nog heel veel plezier en genieten jullie er maar lekker van weer de groetjes van ons en natuurlijk een knuffel van Opa en Oma doei
  2. Ome Raaai:
    3 mei 2018
    Wow, chilleeeeen!
    Mooie sunset daar! Lekker!