Florida 2018 (Dag 9)

30 april 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Even snel een update m.b.t onze dag gisteren (30/04) deze dag geen shopping malls maar alleen maar Disney's Hollywood studios. Ook hier was het niet mega druk en we hadden tevens een aantal fast passes.

Natuurlijk in de Frozen Sing a long celebration geweest met als hoogtepunt sneeuw dat naar beneden valt. Verder was Megan zo heldhaftig om voor de eerste keer ooit in de Tower of Terror te gaan. Ze was wel zenuwachtig maar uiteindelijk vond ze het erg leuk. Gedurende de tijd dat Megan en Michael in de TOT zijn gegaan hebben Lynn en Kim de Disney Junior live on stage show bezocht. Kim heeft er nog pijn van aan haar knieën :)

Ook nog naar de show van de kleine zeemeermin en Muppets 3D geweest en Megan wilde graag met Michael in Star tours.

De avond hebben we laat afgesloten met de geweldige Fantasmic show in een volle arena. Megan en Lynn hebben daar een mega grote suikerspin in zak gekregen die licht gaf door een kleurenstaaf.

We waren dus weer laat thuis na een vermoeiende dag. Omdat het redelijk wat tijd kost om filmpjes te uploaden via Youtube hebben we er voor gisteren nog maar 1 ge-upload. Als we weer wat tijd hebben zullen we wat meer filmpjes van 29/04 en 30/04 posten.Leuke foto's staan wel allemaal online.

Vandaag ontvluchten we de pretparken en shopping malls voor een 2 daagse trip inclusief overnachting in Clearwater beach ! Binnen 24 uur zullen we daar een update over posten !

IMG_1236IMG_5773IMG_1260IMG_1256IMG_1215

1. Opa en oma van der Dussen:
    1 mei 2018
    Wat een geweldige foto,s weer allemaal super leuk. Vooral die met Olaf en knabbel en babbel. En echt super Megan dat jij gewoon in de Tower of Terror stapt hoor Oma dorst er eerst niet eens in. Maar het is geweldig he. En dan die show met Elza en sneeuw is toch gewoon helemaal top. En Lynn weer een Ariël pop volgens mij moeten jullie nog een extra koffer kopen. En dan natuurlijk als afsluiter de show met Micky s,avonds dat was natuurlijk helemaal geweldig en lekker laat naar bed. Vandaag naar Clearwater Beach lekker naar het strand genieten jullie maar lekker hoor wij vinden het super doei